Noutaţi

Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 August, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Gigantul Ford vrea ca toate modelele pe care le vinde în Europa să fie electrice până în 2030

Gigantul Ford vrea ca toate modelele pe care le vinde în Europa să fie electrice până în 2030

Gigantul Ford Motor a anunţat miercuri că vrea ca întreaga ofertă a companiei pentru Europa să fie formată din vehicule electrice până în 2030, în contextul în care producătorul american vrea să se alinieze cât mai rapid la standardele de emisii de carbon anunţate de Bruxelles, potrivit Reuters.
Producătorul american a anunţat că va investi 1 miliard de dolari pentru a reconfigura fabrica de asamblare din Germania, astfel încât vrea să devină primul producător auto american cu o fabrică de vehicule electrice în Europa.
Ford a mai spus că primul vehicul electric, construit în Europa, va ieşi pe porţile fabricii în 2023, iar compania analizează oportunitatea de a construi şi al doilea model la aceeaşi fabrică.
Al doilea cel mai mare producător american a anunţat că până în 2026 va avea versiuni electrice ale tuturor vehiculelor de pasageri pe care le vine în Europa, iar până în 2030 vrea ca două treimi din vânzările de vehicule comerciale ale companiei să vizeze modele electrice sau hibride.

Mediafax.ro

Noutați dupa tema