Noutaţi

Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 August, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Volvo mizează pe maşinile electrice. Producătorul suedez vrea să convertească întreaga gama de autoturisme în maşini electrice până în 2030

Volvo mizează pe maşinile electrice. Producătorul suedez vrea să convertească întreaga gama de autoturisme în maşini electrice până în 2030

Întreaga gamă de maşini Volvo va fi complet electrică până în 2030, a anunţat marţi compania, care se alătură unui număr tot mai mare de producători de automobile care intenţionează să elimine treptat motoarele cu ardere internă până la sfârşitul acestui deceniu, anunţă Reuters.
„Sunt absolut convins că nu vor exista clienţi care să vvrea cu adevărat să rămână cu un motor pe benzină”, a declarat reporterilor Håkan Samuelsson, şeful executivului Volvo, la întrebarea despre cererea viitoare de vehicule electrice. „Suntem convinşi că o maşină electrică este mai atractivă pentru clienţi.”

Producătorul auto suedez a declarat că 50% din vânzările sale globale ar trebui să fie maşini complet electrice până în 2025 şi cealaltă jumătate modele hibride.
Deţinută de Zhejiang Geely Holding Group din Hangzhou, Volvo a declarat că va lansa o nouă familie de maşini electrice în următorii câţiva ani, toate acestea fiind vândute doar online. Volvo vrea să lanseze marţi cel de-al doilea model complet electric, C40.
Producătorii de autovehicule sunt în competiţie pentru a trece la modele cu emisii zero, întrucât se confruntă cu obiective de emisii de CO2 în Europa şi China, precum şi cu interdicţiile care apar în unele ţări în privinţa vehiculelor cu combustibili fosili.
Luna trecută, Ford Motor Co a declarat că gama sa din Europa va fi complet electrică până în 2030, în timp ce unitatea Tata Motors, Jaguar Land Rover, a declarat că marca Jaguar va fi complet electrică până în 2025, iar producătorul auto va lansa modele electrice ale întregii sale linii până în 2030.
Şi în noiembrie anul trecut, Bentley, deţinut de Volkswagen, a declarat că modelele sale vor fi toate electrice până în 2030.
Electrificarea este costisitoare pentru producătorii de automobile şi, cum vehiculele electrice au mai puţine piese în mişcare, se aşteaptă ca numărul locurilor de muncă în industria auto să scadă.
Săptămâna trecută, şeful diviziei de camioane Daimler AG a declarat că funcţionarea electrică va costa mii de locuri de muncă în fabricile companiei din Germania.

Zf.ro

Noutați dupa tema