Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Volkswagen nu are de ales, pentru că la situația actuală s-a ajuns după decenii de probleme, a explicat directorul companiei

Volkswagen nu are de ales, pentru că la situația actuală s-a ajuns după decenii de probleme, a explicat directorul companiei

Un program de reducere a costurilor la Volkswagen este inevitabil, pentru a remedia „decenii de probleme structurale” la constructorul auto german, a declarat directorul general Oliver Blume într-un interviu publicat duminică în cotidianul „Bild am Sonntag”, preluat de Reuters și Agerpres.

„Cererea slabă din Europa şi câştigurile semnificativ mai mici în China sunt o dovadă a unor decenii de probleme structurale la VW”, a spus Oliver Blume pentru „Bild am Sonntag”.
Luni, preşedintele comitetului de întreprindere de la Volkswagen, Daniela Cavallo a dezvăluit că producătorul auto vrea să închidă cel puţin trei uzine, să elimine zeci de mii de locuri de muncă în Germania şi să reducă activităţile şi la restul uzinelor din cea mai mare economie a Europei, în ceea ce ar urma să fie o restructurare peste aşteptări.
Conducerea Volkswagen nu a confirmat aceste planuri dar miercuri a cerut angajaţilor să accepte o reducere salarială de 10%, susţinând că aceasta este singura modalitate prin care cel mai mare constructor european de automobile poate salva locurile de muncă şi să rămână competitiv.
În interviul pentru „Bild am Sonntag”, Oliver Blume a menţionat în mod expres costurile ridicate ale operării în Germania drept unul din factorii care afectează competitivitatea Volkswagen, adăugând „costurile noastre din Germania trebuie reduse în mod semnificativ”.
Nu poate exista flexibilitate cu privire la obiectivele vizând reducerea costurilor, numai cu privire la modul cum pot fi atinse, a subliniat Oliver Blume.
Potrivit „Bild am Sonntag”, constructorul auto german a pus deoparte aproximativ 900 milioane de euro în raportul anual pentru punerea în aplicare a acestor măsuri de reducere a costurilor.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Luna trecută, directorul Volkswagen a avertizat că situaţia companiei este „alarmantă” și au apărut în spațiul public informația că Volkswagen ia în considerare pentru prima oară în istoria sa ideea de a închide uzine auto din Germania.

Hotnews.ro

Noutați dupa tema