Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Iniţiativă pentru popularizarea trasportului public. Clujenii vor circula gratuit o zi pe săptămână

Iniţiativă pentru popularizarea trasportului public. Clujenii vor circula gratuit o zi pe săptămână

Transportul public este gratuit, începând de astăzi, în fiecare vineri, în municipiul Cluj-Napoca. Programul „Vinerea Verde - Stop! Azi maşina stă pe loc!” este derulat de Primăria Cluj-Napoca şi Compania de Transport Public (CTP) din oraş.
„Primăria şi Consiliul local Cluj-Napoca implementează programul <Vinerea Verde - Stop! Azi maşina stă pe loc!>, în colaborare cu Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A. În acest sens, în fiecare zi de vineri, clujenii şi nu numai pot călători gratuit cu autobuzele, troleibuzele sau tramvaiele pe orice linie urbană”, a anunţat vineri dimineaţa Primăria Cluj-Napoca.
CTP a transmis că toate costurile vor fi suportate de primărie.
„Pentru ca acest program să aibă un impact real asupra cetăţenilor estimăm că acţiunile de procurare şi validare a oricăror tipuri de titluri de călătorie gratuite în zilele de vineri ar putea îndepărta o parte din publicul ţintă. Accesul la transportul gratuit de vineri va fi direct, simplu şi atractiv. Costurile generate de acest program vor fi suportate de către catre Primăria Municipiului Cluj-Napoca prin metoda compensaţiei, conform Hotararii Consiliului Local Cluj-Napoca nr. 165 din 21.04.2021”, potrivit companiei.
Conform acesteia, proiectul vizează promovarea utilizării transportului public ecologic, ca măsura de îmbunătăţire a calitătii aerului, dar şi de diminuare a nivelului de zgomot.

Mediafax.ro

Noutați dupa tema