Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Cu bicicleta la "RAR" şi radarul cu "ochii" pe tine. Bicicliştii din Marea Britanie ar putea avea limite de viteză şi plăcuţe de înmatriculare

Cu bicicleta la "RAR" şi radarul cu "ochii" pe tine. Bicicliştii din Marea Britanie ar putea avea limite de viteză şi plăcuţe de înmatriculare

Bicicliştii ar putea avea limite de viteză de 20 de mile (32 de km) pe oră şi ar putea avea nevoie de plăcuţe de înmatriculare, după ce secretarul de stat pentru transporturi, Grant Shapps, a anunţat o modificare a legislaţiei rutiere.
La mai puţin de două săptămâni după ce a promis că va crea o lege privind accidentele mortale din cauza mersului periculos cu bicicleta, care va trata bicicliştii vinovaţţi la fel ca pe cei care conduc maşini, Shapps a declarat că doreşte să oprească anumite comportamente pe şosele.
El a declarat pentru Daily Mail: „Undeva unde bicicliştii nu încalcă de fapt legea este atunci când depăşesc viteza, iar acest lucru nu poate fi corect, aşa că propun în mod categoric extinderea restricţiilor privind limita de viteză pentru biciclişti. În special acolo unde există limite de 20 de mile pe oră pe un număr tot mai mare de drumuri, bicicliştii le pot depăşi cu uşurinţă, aşa că vreau ca limitele de viteză să se aplice şi bicicliştilor. Evident, acest lucru duce la întrebarea: "Ei bine, cum veţi recunoaşte un biciclist? Ai nevoie de plăcuţe de înmatriculare şi de asigurare? Şi astfel de lucruri”, a declarat el pentru ziar.
Shapps a spus că propune o revizuire a modului de urmărire a bicicliştilor care încalcă legea.

Codul rutier şi limitele de viteză din Legea privind traficul rutier se aplică doar autovehiculelor şi şoferilor acestora. Deşi autorităţile locale pot impune limite de viteză pentru biciclişti, acest lucru a fost făcut foarte rar.

mediafax.ro

Noutați dupa tema