Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Un cub de publicitate. Cum poţi să transformi reclamele în artă

Un cub de publicitate. Cum poţi să transformi reclamele în artă

Reclamele se întâlnesc de regulă la televizor, pe internet sau în diverse publicaţii. Unii însă ţin să le pună la cub, ca expresie a creativităţii lor artistice. Un astfel de cub se plimbă între diferite oraşe din SUA unde este prezentă galeria de artă Gagosian şi aparţine artistului Urs Fischer. Intitulat „Denominator” („Numitor”), cubul cu dimensiunea de aproape patru metri pe patru este format din ecrane pe care se derulează imagini în mişcare cu produse alimentare uşor de recunoscut, obiecte, oameni sau animale, toate luate din clipuri publicitare din diferite ţări ale lumii, scrie LA Times. Pentru lucrarea sa, artistul a folosit reclame din anii cincizeci şi până azi care au fost prelucrate apoi cu ajutorul inteligenţei artificiale, care a descompus clipurile în cadre individuale pe care apoi le-a grupat după temă şi culoare, afişându-le conform unor modele specificate. Ideea cubului publicitar a fost de a arăta cum influenţează imaginile acestea cunoscute percepţia oamenilor. După ce a fost expus la New York, „Denominator” a ajuns acum în Beverly Hills, unde va rămâne până în septembrie.

businessmagazin.ro

Noutați dupa tema