Noutaţi

Banca Națională crește cota de capital propriu a băncilor în activitatea lor operațională„Finanțează” Banca Națională bugetul de stat în detrimentul economiei? Și ce legătură au FMI și băncile comerciale cu asta?Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Octombrie, a.2025Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Să fii Moș Crăciun e Simplu

Să fii Moș Crăciun e Simplu

20 Decembrie 2025, 10:00 - 19:00
Intrare liberă
Locul:Kaufland Decebal
„Să fii Moș Crăciun e Simplu” revine cu cea de-a V-a ediție. Mai multe persoane publice vor deveni casieri pentru o zi la magazinul Kaufland.

Pe 20 decembrie, artiști precum Satoshi, Tatiana Turtureanu, Aura, dar și numeroși ambasadori ai binelui: miniștri, jurnaliști și alte persoane publice vor deveni casieri pentru o zi la magazinul Kaufland Decebal. Toate sumele încasate la casele special marcate vor fi donate integral pentru implementarea proiectelor sociale ale asociației The Moldova Project. Contribuția financiară va face posibilă deschiderea unei săli de joacă și lectură într-un sat din Republica Moldova, și va suplini fondul necesar procurării produselor alimentare pentru peste 150 de familii vulnerabile din 46 de localități rurale, pentru ca masa de Crăciun să fie una demnă și îmbelșugată.

Evenimentul are loc în cadrul celei de-a V-a ediții a campaniei „Să fii Moș Crăciun e Simplu”, organizată de către Asociația Obștească „The Moldova Project” cu susținerea Kaufland Moldova.

De asemenea, în cadrul proiectului, în aceeași zi va fi desfășurată o colectă de produse și o campanie vastă de sensibilizare a cetățenilor, pentru a aduce magia sărbătorilor de iarnă în viața a sute de copii ce se află la limita subzistenței. Toate familiile beneficiare locuiesc în satele din regiunea centrală a țării, în raioanele: Hîncești, Anenii Noi, Cimișlia, Criuleni, Călărași.

Maratonul „Vedete la casele de marcat” – un concept unic de fundraising:

Cu scopul de a aduce bucurie și mai multe oportunități în viețile copiilor din familii social-vulnerabile, de a facilita coeziunea socială și toleranța, mai multe persoane publice, implicit politicieni, ambasadori, artiști și jurnaliști, au acceptat misiunea de a fi Ambasadori ai Binelui, și vor servi cumpărătorii la trei case de marcat ale magazinului Kaufland Decebal.
Campania „Să fii Moș Crăciun e Simplu!” este o oportunitate pentru fiecare cumpărător Kaufland de a aduce un zâmbet pe chipurile celor mai nevoiași și de a încuraja solidaritatea, cel puțin, în perioada magică a Crăciunului.
Compania Kaufland va dona toți banii încasați în ziua de 20 decembrie 2025 pentru implementarea proiectelor sociale care sprijină grupurile vulnerabile.
Nu rata ocazia de a contribui la o cauză nobilă, chiar în timp ce faci cumpărături! Fiecare gest contează, iar tu poți face magia Crăciunului reală pentru familiile ce se confruntă cu multe greutăți!

Te așteptăm pe 20 decembrie la Kaufland Decebal, între 10:00 și 19:00.
Trăiește Crăciunul dăruind!

Despre Asociația Obștească „The Moldova Project” (TMP)
Asociația Obștească „The Moldova Project” este o forță pilon a sistemului de asistență umanitară în Republica Moldova. Vectorul principal de activitate este protecția copiilor și prevenirea situațiilor de risc, a tuturor formelor de abuz, violență și neglijare. Prin integrarea familiilor vulnerabile în societate cu ajutorul programelor multidisciplinare pe termen lung, The Moldova Project pavează o nouă cale menită să stopeze caracterul ciclic al sărăciei. Misiunea asociației conturează schimbarea durabilă, coeziunea comunității și puterea de neegalat a inițiativelor civice.

Despre Kaufland Moldova
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.540 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați și o rețea de 9 magazine în Republica Moldova. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Compania crede în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia. De aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Pentru mai multe detalii vizitați