Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 August, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Fii mai aproape de noi pe ONLINE! Acum chestionarul clientului (KYC) poate fi actualizat online din orice colț al lumii!

Fii mai aproape de noi pe ONLINE! Acum chestionarul clientului (KYC) poate fi actualizat online din orice colț al lumii!

Chișinău, 26 august 2022.  Clienții Victoriabank se bucură deja de mai bine de o lună de un nou serviciu unic în sistemul bancar din Republica Moldova și extrem de avantajos. Este vorba despre actualizarea online a chestionarului clientului (KYC) – o soluție inovatoare în domeniul Know Your Customer, complet automatizată, care permite identificarea clienților cu ajutorul celor mai noi tehnologii biometrice, inteligența artificială și RPA (Robotic Process Automation). De acest serviciu pot beneficia Persoanele Fizice rezidente – clienți existenți ai Victoriabank, cu cel puțin un cont deschis în cadrul băncii, dar și persoanele plecate peste hotarele țării, care au nevoie să-și actualizeze datele personale online, rapid și sigur, fără a fi necesar să vină la bancă.

“Suntem extrem de bucuroși că Victoriabank a reușit să vină în întâmpinarea clienților săi cu un serviciu absolut unic și inedit pentru Republica Moldova. În prima lună de la lansarea serviciului pentru actualizarea online a chestionarului clientului (KYC), circa 500 de clienți ai Victoriabank și-au actualizat datele personale cu succes. Menționăm că începând cu data de 13 iulie toate modificările din chestionarul clientului (cum ar fi actualizarea actului de identitate, numărului de telefon sau adresei de e-mail),  pot fi făcute absolut ONLINE, astfel încât am eliminat orice necesitate de a veni fizic la bancă pentru a îndeplini aceste acțiuni. Încurajăm toți clienții băncii să profite de acest serviciu comod, rapid și sigur și să-și actualizeze online chestionarul clientului (KYC) pentru a beneficia eficient și fără întreruperi de tot spectrul de servicii oferite de Victoriabank”, a menționat Ionela Maloș, vicepreședintă COO Victoriabank.  

Pentru a beneficia de noul serviciu oferit de Victoriabank, din orice colț al lumii, ai nevoie de:

  • Un dispozitiv (smartphone, tabletă etc.) cu o cameră video
  • Conexiune la internet
  • Buletin de identitate valabil, în original
  • Acces la numărul de telefon sau adresa de e-mail valabile, declarate anterior la bancă 
 
Chestionarul personal poate fi modificat online, în câteva minute, intrând pe pagina Actualizarea datelor online.  Tot acolo aflați mai multe detalii despre noul serviciu, care este oferit DOAR de către Victoriabank.
 
Reușita procesului de actualizare a datelor depinde direct de calitatea camerei video, setările dispozitivului (versiunea actualizată pentru browser, permisiuni de acces pentru cameră), starea buletinului de identitate (pentru buletinele de identitate de generația I s-ar putea să fie necesare mai multe încercări), diferența dintre poza din buletin și imaginea reală a clientului, făcută în procesul de Recunoaștere Facială.
Clientul își poate actualiza oricând chestionarul personal. Totuși, el trebuie să fie pregătit că, dacă o face în afara programului de lucru și în cazul unor verificări suplimentare în conformitate cu politicile interne ale băncii, datele pot fi prelucrate în sistemele informaționale ale băncii în următoarea zi lucrătoare. Clientul va fi anunțat despre acest lucru.
 
Victoriabank investește în digitalizare
În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, a devenit acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD. Investițiile în platformele digitale sunt o prioritate, acestea reprezentând viitorul. Victoriabank este prima bancă care a introdus plățile cu telefonul Android, înzestrat cu NFC, prin aplicația gratuită VB24 Pay, în 2019 – plățile cu Garmin Pay. Din aprilie 2022 a devenit disponibil Apple Pay, iar din august curent clienții Victoriabank pot efectua plăți și prin  Google Pay. Utilizatorii de carduri își pot gestiona conturile de la distanță prin: VB24 Web, VB24 Mobile, iar persoanele juridice – prin VB24 Business. Victoriabank este inclusă în Registrul global al furnizorilor de servicii Visa și Mastercard în ceea ce privește securitatea plăților digitale.



 

Noutați dupa tema