Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Inspirație, wow în exclamații și descoperiri faine la o întâlnire cu juniorii maib

Inspirație, wow în exclamații și descoperiri faine la o întâlnire cu juniorii maib

A spus cineva jocuri, questuri atractive, glume, activități interactive și muuuulte zâmbete? Zis și făcut! Asta s-a întâmplat vineri, 18 noiembrie curent, în cadrul întâlnirii cu cei mai tineri clienți maib – copiii și adolescenții care dețin un card maib junior.

Discuția prietenoasă a fost organizată la inițiativa unei mămici, clientă maib, care i-a deschis copilului un card maib junior și s-a întrebat cum ar trebui să familiarizeze corect copilul cu bankingul, iar maib a acceptat provocarea de a susține acest proces.

V-am făcut curioși? Vreți să știți ce a urmat? Răspundem. A urmat un boom de energie din partea copiilor. Totul a fost mai mult decât frumos, iar feedbackul primit a fost unul pozitiv. Juniorii maib au povestit cu entuziasm despre prima lor experiență cu un card bancar, ce cadouri și-ar dori pentru următoarea campanie promoțională, dar și care sunt partenerii cashback preferați.

Victoria Zanoga, Șefa Direcției Customer Experience maib:
Maib tinde să fie mai mult decât o instituție financiară și să ofere servicii clienților din diferite categorii de vârstă și arii de activitate. Punem accent pe educația financiară, care prinde aripi în secolul XXI, iar noi am acceptat provocarea de a oferi soluții digitale chiar și adolescenților. Astăzi vrem să împărtășim toate beneficiile acestui card și să descoperim împreună care sunt nevoile voastre în calitate de client, dar și oportunitățile noastre de îmbunătățire ca și bancă - partener.”  Spre bucuria noastră, copii au venit foarte pregătiți la întâlnire și au răspuns cu ușurință la toate întrebările referitoare la caracteristicile cardului maib junior, fapt ce demonstrează că acesta este produsul potrivit pentru micii clienți și ne încurajează să investim în prietenia noastră cu copiii”.

Mihaela Atamanenco, Brand Manager maib junior, Departamentul Marketing:
“Pentru noi este important să înțelegem necesitățile primordiale ale clienților maib, ceea ce ne va ajuta să stabilim o conexiune durabilă bancă - client și să satisfacem așteptările. Avem peste 7000 clienți cu vârsta cuprinsă între 7 - 17 ani, ceea ce ne inspiră să cream bankingul de mâine chiar astăzi”.
Distracția nu se termină aici, iar întâlnirile cu juniorii maib vor deveni mai frecvente.

Fii în trend cu maib junior!

Noutați dupa tema