Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Elena Teșner și evoluția brandului Maalex: De la viziune la 10 ani de succes

Elena Teșner și evoluția brandului Maalex: De la viziune la 10 ani de succes

Timp de mai bine de un deceniu, Maalex, un brand de genți renumit din Republica Moldova, se bucură de succes pe rafturile magazinelor sub îndrumarea directoarei companiei, Elena Teșner. Cu fiecare geantă creată cu grijă și pasiune, Maalex a câștigat inimile cumpărătorilor din întreaga țară.

Elena Teșner, fondatoarea companiei, împreună cu fiii săi, au transformat Maalex într-un adevărat simbol al eleganței și calității. Cu recunoașterea constantă a brandului la diverse concursuri, acesta a demonstrat că perseverența și pasiunea pot aduce reușite de neegalat.

Faceți cunoștință cu istoria de succes a companiei urmărind reportajul video realizat în cadrul campaniei #FinComBusiness pentru a căpăta inspirația de a crea lucruri frumoase și de calitate. Aflați de ce este nevoie pentru a transforma pasiunea într-o afacere prosperă, cât de important e suportul familiei și noua viziune în dezvoltarea afacerii, care sunt etapele de producție, precum și cât de mult contează investițiile în utilaje moderne și în materiale.

https://www.youtube.com/watch?v=ylTFrzK0nO0

Cu o experiență de peste două decenii în industria comerțului, Elena Teșner a început să producă genți sub propriul său brand în 2014. Drumul către succes nu a fost ușor, însă prin dedicare și concentrare asupra procesului de producție, Maalex a reușit să se impună pe piața autohtonă. Fără îndoială, participarea activă a fiilor săi în dezvoltarea companiei a adus o nouă viziune și a contribuit la succesul brandului.

Folosind piele ecologică de înaltă calitate, Maalex oferă genți care îmbină perfect utilitatea cu frumusețea. Produsele sunt practice, ușoare și potrivite pentru orice ocazie sau gust, atât pentru femei, cât și pentru bărbați. Cu un proces complex de producție, fiecare piese este creată individual, garantând calitate și atenție la detalii.

Elena Teșner recunoaște importanța susținerii financiare pentru creșterea afacerii. Colaborarea cu FinComBank timp de 5 ani a adus beneficii considerabile, inclusiv acces la suportul financiar și servicii bancare de încredere. Într-o lume a afacerilor, alegerea unei bănci potrivite este esențială pentru succesul și dezvoltarea durabilă a unei companii.
Numărând 13 magazine în or. Chișinău și unul în or. Bălți, Maalex tinde să își extindă prezența pe plan internațional, dorind să ofere eleganță și calitate publicului din alte țări.

Dacă vreți să faceți cunoștință cu noua colecție de genți pentru femei și bărbați, vreți să aflați localizarea magazinelor sau doriți să faceți o comandă online, vă îndemnăm să accesați site-ul maalex.md. Explorați acum gama variată de produse de înaltă calitate.

FinComBank sprijină antreprenorii şi afacerile locale!

Noutați dupa tema