Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Octombrie, a.2025Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Maib - lider în experiența clienților: trei premii internaționale care reflectă excelența în servicii

Maib - lider în experiența clienților: trei premii internaționale care reflectă excelența în servicii

Maib își consolidează poziția de lider în inovație și experiență pentru clienți, obținând trei distincții importante în cadrul International Customer Experience Awards 2025, eveniment desfășurat la Londra și la care a participat pentru prima dată.
 
Cea mai înaltă recunoaștere a competiției a fost câștigarea Medaliei de Aur la categoria „Best Digital Customer Experience”, care confirmă succesul și impactul procesului de creditare online din aplicația maibank. Soluția digitală a fost apreciată pentru inovație, claritate și simplitate, oferind clienților un acces rapid și fără birocrație la produsele bancare.
 
Aliona Stratan, Prim-vicepreședintă maib:
„Prin creditarea online din maibank am adus în piață o experiență simplă și umană, creând un proces care le permite oamenilor să-și realizeze visurile fără bariere birocratice și fără etape incomode. A fost un efort continuu de curaj, inovație, dedicație și grijă, prin care am transformat creditarea online din maib într-o experiență realmente simplă pentru client. Iar ceea ce pentru client durează doar câteva minute până când banii ajung în cont are în spate un efort tehnologic enorm al echipei noastre, pentru care le mulțumesc. Vom continua să creăm soluții de top, să inovăm și să punem clienții în centrul a tot ceea ce facem!”.
 
Pe lângă Aur, maib a fost recunoscută și cu Medalia de Argint pentru „Customers at the Heart of Everything – Strategic Approach” și Medalia de Bronz pentru „Best CX in Financial Services”. Fiecare dintre aceste premii reflectă angajamentul maib de a oferi experiențe de clasă mondială și de a plasa clientul în centrul tuturor inițiativelor sale cu grijă și empatie.
 
Adresăm mulțumiri tuturor clienților pentru încrederea, feedbackul și inspirația pe care ne-o oferă în fiecare zi, contribuind la dezvoltarea celor mai bune experiențe de banking din Republica Moldova.
 
Victoria Zanoga, Șefa Departamentului Customer Experience la maib, a menționat:
„Suntem mândri să vedem recunoașterea internațională a muncii echipei maib: trei premii ICXA 2025, obținute într-o competiție strânsă cu cele mai bune companii. Aceste distincții confirmă că eforturile noastre de a transforma experiența clienților în momente autentice și memorabile funcționează și ne motivează să continuăm să inovăm zi de zi.”
 
International Customer Experience Awards este unul dintre cele mai prestigioase concursuri globale, la ediția din 2025 participând peste 390 de finaliști din peste 50 de țări, ceea ce evidențiază competitivitatea și valoarea premiilor în comunitatea globală a experienței clienților.
 
Maib continuă să inoveze și să îmbunătățească experiența clienților, punând nevoile acestora în centrul a tot ceea ce face și confirmându-și poziția de lider în Customer Experience în Republica Moldova.
 
Tu conduci. maib
 

Noutați dupa tema