Peste 750 de companii din diferite sectoare ale economiei au beneficiat, de la începutul anului 2025, de programele de sprijin ale Agenției pentru Investiții pentru promovarea exporturilor și creșterea vizibilității internaționale
Agenția pentru Investiții a reamintit că susține dezvoltarea producătorilor locali și intrarea acestora pe piețele internaționale, oferindu-le vizibilitate, instrumente de creștere și oportunități de cooperare. Prin programe speciale și inițiative strategice, Agenția contribuie la creșterea competitivității companiilor locale și la promovarea produselor moldovenești pe piața mondială. În acest context, Agenția a lansat campania „Fabricat în Moldova. Pentru toți”, o inițiativă care prezintă poveștile de succes ale companiilor moldovenești care s-au afirmat în străinătate și contribuie la consolidarea imaginii economice a țării. Pentru a sprijini această direcție, Agenția implementează programe precum Bridge Export, Bridge Missions, Export Missions, Export Vision etc., care oferă instrumente de export, oportunități de dezvoltare și recunoaștere internațională. În consecință, peste 750 de companii din sectoare precum industria agroalimentară, vinificația, moda, mobilierul și tehnologia au beneficiat în 2025 de aceste programe de sprijin. // 10.11.2025 – InfoMarket.







