
Compania Moldovagaz a implementat un sistem de asistență pentru consumatori în baza Telegram (https://t.me/MoldovagazSupportBot).
Potrivit serviciului de presă al întreprinderii, întrebările consumatorilor sunt primite non-stop, iar răspunsurile sunt furnizate după prelucrarea lor de către specialiștii companiei de luni până vineri. În același timp, întrebările care apar pot fi rezolvate printr-un apel telefonic la numărul 1304, care este disponibil în toată țara, sau prin serviciul „Cont personal al consumatorului”. Înregistrarea și utilizarea opțiunii de pe site-ul www.moldovagaz.md sunt gratuite. Prin conectarea la contul lor, utilizatorul poate verifica istoricul consumului de gaze naturale din ultimele 12 luni, precum și soldul contului curent. Printre alte funcții ale cabinetului se află capacitatea de a transmite de la distanță citirile curente ale contorului, precum și de a descărca și plăti factura online. În plus, consumatorul poate lăsa o cerere online pentru renegociere sau rezilierea contractului, poate contacta centrul de contact al companiei pentru ajutor și poate depune o reclamație. Serviciul este disponibil atât pentru consumatorii casnici, cât și pentru cei non-casnici (persoane juridice). Arhitectura biroului vă permite să conectați mai multe puncte de consum de gaze naturale la un singur cont simultan. În același timp, citirile contorului de gaz pot fi transferate și prin intermediul aplicației Viber ChatBot. // 23.06.2021 - InfoMarket