Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Compania Moldovagaz a implementat un sistem de asistență pentru consumatori în baza  Telegram (https://t.me/MoldovagazSupportBot).

Compania Moldovagaz a implementat un sistem de asistență pentru consumatori în baza Telegram (https://t.me/MoldovagazSupportBot).

Potrivit serviciului de presă al întreprinderii, întrebările consumatorilor sunt primite non-stop, iar răspunsurile sunt furnizate după prelucrarea lor de către specialiștii companiei de luni până vineri. În același timp, întrebările care apar pot fi rezolvate printr-un apel telefonic la numărul 1304, care este disponibil în toată țara, sau prin serviciul „Cont personal al consumatorului”. Înregistrarea și utilizarea opțiunii de pe site-ul www.moldovagaz.md sunt gratuite. Prin conectarea la contul lor, utilizatorul poate verifica istoricul consumului de gaze naturale din ultimele 12 luni, precum și soldul contului curent. Printre alte funcții ale cabinetului se află capacitatea de a transmite de la distanță citirile curente ale contorului, precum și de a descărca și plăti factura online. În plus, consumatorul poate lăsa o cerere online pentru renegociere sau rezilierea contractului, poate contacta centrul de contact al companiei pentru ajutor și poate depune o reclamație. Serviciul este disponibil atât pentru consumatorii casnici, cât și pentru cei non-casnici (persoane juridice). Arhitectura biroului vă permite să conectați mai multe puncte de consum de gaze naturale la un singur cont simultan. În același timp, citirile contorului de gaz pot fi transferate și prin intermediul aplicației Viber ChatBot. // 23.06.2021 - InfoMarket

Noutați dupa tema