Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Prețul mediu la importul de motorină în Moldova, în prima jumătate a acestui an, a crescut în dolari cu 30,6% - de la 475,6 dolari per tonă în ianuarie la 621 dolari per tonă în iunie.

Prețul mediu la importul de motorină în Moldova, în prima jumătate a acestui an, a crescut în dolari cu 30,6% - de la 475,6 dolari per tonă în ianuarie la 621 dolari per tonă în iunie.

Astfel de date sunt prezentate în raportul Agenției Naționale pentru Reglementare în Energetică privind importul de produse petroliere în ianuarie-iunie a acestui an. Este menționat că, în ianuarie curent, prețul mediu al motorinei importate în țara noastră a fost de 475,6 dolari per tonă, în februarie - 519,1 dolari per tonă, în martie - 571,3 dolari per tonă, în aprilie - 556 dolari per tonă, în mai - 589 dolari per tonă, în iunie - 621 dolari per tonă. Totodată, prețul mediu de import al motorinei, echivalentul în lei, în Moldova a crescut cu 31,14%. În ianuarie 2021 a fost 8 431 lei per tonă, în februarie – 9 203 lei per tonă, în martie – 10 128 lei per tonă, în aprilie – 9 973 lei per tonă, în mai – 10 454 lei per tonă, iar în iunie – 11 056 lei per tonă . // 21.10.2021 – InfoMarket.

Noutați dupa tema