Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

În 9 luni 2021, prețul mediu al importurilor de benzină a crescut în expresie USD cu 47,9% - de la 510,6 dolari pe tonă în ianuarie, la 755,4 dolari pe tonă - în septembrie.

În 9 luni 2021, prețul mediu al importurilor de benzină a crescut în expresie USD cu 47,9% - de la 510,6 dolari pe tonă în ianuarie, la 755,4 dolari pe tonă - în septembrie.

Datele sunt parte a unui raport al Agenției Naționale pentru Reglementare în Energetică privind importul de produse petroliere în perioada ianuarie-septembrie a acestui an. Astfel, în ianuarie curent, prețul mediu al importurilor de benzină în țara noastră a fost de 510,6 dolari pe tonă, în februarie - 544,4 dolari pe tonă, în martie - 630 dolari pe tonă, în aprilie - 650,4 dolari pe tonă, în mai - 679,1 USD pe tonă, în iunie 688 dolari pe tonă, în iulie - 739,4 dolari pe tonă, în august - 750 USD pe tonă, iar în septembrie - 755,4 USD pe tonă. În același timp, în lei, media prețul de import al benzinei în Moldova în 9 luni curent a crescut cu 47,4%. În ianuarie 2021 prețul a fost de 9.051 lei pe tonă, în februarie 2021 - 9650 lei pe tonă, în martie 2021 - 11.168 lei pe tonă, în aprilie - 11.693 lei pe tona, în mai - 12.053 lei pe tona, în iunie - 12.211 lei pe tona, in iulie - 13.331 lei pe tona, in august - 13.294 lei pe tona, iar in septembrie - 13.338 lei pe tona. Factorii principali, cre au dus la creșterea prețurilor de import la produsele petroliere principale și gaz lichefiat în ianuarie-septembrie a acestui an, sunt cresterea preturilor la bursele regionale pe fondul cresterii cererii pentru combustibil pe fondul redresării economice după consecințele pandemiei de Covid-19. // 21.12.2021 — InfoMarket

Noutați dupa tema