Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

În 2021, profitul net al Energocom, comparativ cu 2020, a scăzut de 2,8 ori, ajungând la 8,71 milioane de lei, față de 24,47 milioane de lei cu un an mai devreme.

În 2021, profitul net al Energocom, comparativ cu 2020, a scăzut de 2,8 ori, ajungând la 8,71 milioane de lei, față de 24,47 milioane de lei cu un an mai devreme.

Potrivit situațiilor financiare anuale publicate de companie, anul trecut veniturile din vânzări aproape s-au înjumătățit - cu 44,7% - de la 4 miliarde 019,76 milioane de lei în 2020 la 2 miliarde 221,81 milioane de lei în 2021, iar costul vânzărilor a scăzut cu 43,9% - de la 3 miliarde 965,58 milioane de lei la 2 miliarde 223,34 milioane de lei. Veniturile din exploatare s-au triplat - de la 8 milioane 078,5 mii lei la 24 milioane 061,5 mii lei. Cheltuielile administrative ale companiei în anul 2021 au însumat 9 mln 590,8 mii lei față de 12 mln 556,8 mii lei în anul precedent (-23,6%). Activele totale ale companiei au crescut de 5,4 ori pe parcursul anului - de la 388,66 mil. lei în 2020 până la 2 mld. 094,38 mil. lei în 2021. Capitalul autorizat al companiei a crescut de la 100 la 307 mil. 216 mii lei pe parcursul anului. Energocom este deținută în proporție de 100% de stat. Compania este furnizorul central de energie electrică și furnizează energie electrică la tarife nereglementate pentru piața internă. Energocom activează pe piața gazelor naturale de la 1 iulie 2014. Energocom activează pe piața gazelor naturale din Republica Moldova în calitate de furnizor de gaze naturale, are dreptul de a furniza gaze naturale la prețuri nereglementate, de a încheia contracte directe de furnizare a gazelor naturale din surse importate în calitate de furnizor, cu companii de furnizare a gazelor naturale, operatori de transport etc. Profitul net al Energocom în 2020, comparativ cu 2019, a scăzut cu 16,4% - la 24,47 milioane de lei, față de 29,28 milioane de lei cu un an înainte. Veniturile din vânzări ale companiei au scăzut atunci cu 10,1% pe parcursul anului – pana la 4 miliarde 019,76 milioane de lei. // 25.05.2022 - InfoMarket

Noutați dupa tema