Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Circulația trenurilor pe ruta Cahul-Giurgiulești a fost închisă din cauza unei alunecări de teren pe unul dintre tronsoane, trenurile fiind redirecționate pe o altă rută.

Circulația trenurilor pe ruta Cahul-Giurgiulești a fost închisă din cauza unei alunecări de teren pe unul dintre tronsoane, trenurile fiind redirecționate pe o altă rută.

Viceprim-ministrul, ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Andrei Spîngu, a declarat că circulația trenurilor Cahul-Giurgiulești a fost sistată, începând cu 22 august, în urma unei alunecări de teren care a afectat infrastructura feroviară, mai exact, un segment de 350 de metri din calea ferată Colibaș-Giurgiulești. Andrei Spînu a precizat că trenurile de marfă vor merge pe ruta Basarabca-Etulia-Reni - Giurgiulești. "Calea Ferată din Moldova va acorda reduceri și va modifica tarifele pentru transportul de mărfuri în acest sector, astfel încât acestea să nu afecteze interesele comerciale ale clienților. Viceprim-ministrul a subliniat că în prezent CFM lucrează la eliminarea problemei cu proiectantul segmentului, care a participat la construcția segmentului de cale ferată în 2008. În curând vor fi efectuate studii geodezice și geologice pentru a afla ce a cauzat aceste alunecări de teren și cum pot fi prevenite astfel de situații pe viitor. Segmentul de cale ferată avariat face obiectul reabilitării, odată ce se vor găsi soluții tehnice fiabile. Andrei Spînu a spus că, în același timp, autoritățile moldovenești și ucrainene avansează în discuții privind tranzitul trenurilor prin stația Reni fără control vamal. // 30.08.2022 - InfoMarket

Noutați dupa tema