Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Volkswagen vinde fabrica deținută împreună cu SAIC în Xianjiang, China

Volkswagen vinde fabrica deținută împreună cu SAIC în Xianjiang, China

Volkswagen va părăsi fabrica deținută în regiunea Xinjiang din China, după ce împreună cu partenerul său chinez a convenit să vândă activul unui investitor deținut de guvernul din Shanghai, scrie Reuters.
Producătorul german de automobile și SAIC vor vinde fabrica către Shanghai Motor Vehicle Inspection Certification (SMVIC), o subsidiară a grupului de dezvoltare de stat Shanghai Lingang Development.
Decizia de a se elibera de fabrică vine în vreme ce Volkswagen se luptă pentru a stimula vânzările în scădere în China, pe fondul concurenței intense și al cererii lente.
Companiile de mașini din Europa trebuie, de asemenea, să se confrunte cu impactul unui potențial război comercial între Beijing și Uniunea Europeană, după ce UE a impus tarife anti-subvenții de import pentru vehiculele electrice fabricate în China.
Marca VW, care și-a pierdut titlul de cel mai bine vândut brand din China în favoarea BYD, lucrează cu parteneri chinezi precum Xpeng pentru a dezvolta noi modele mai potrivite consumatorilor chinezi, vizând peste 30 de noi modele electrice sau hibride până în 2030.
Dar, prezența sa în Xinjiang a devenit o bătaie de cap în ultimii ani, deoarece investitorii au crescut presiunea asupra producătorului de automobile pentru a ieși din regiune, unde grupurile chinezești de drepturile omului au documentat abuzuri, inclusiv munca forțată în masă în lagărele de detenție.
Conform acordului, SMVIC va prelua și pistele de testare ale SAIC/VW din Turpan Xinjiang și Anting din Shanghai, au adăugat aceștia.
În urma acordurilor, Volkswagen va dispărea din Xinjiang, spun sursele.
În același timp, Volkswagen își va extinde parteneriatul cu SAIC cu un deceniu până în 2040, iar societatea mixtă își propune să lanseze 18 modele noi până în 2030, inclusiv două modele cu gamă extinsă pentru consumatorii chinezi în 2026.
VW a anunțat la începutul acestui an că discută cu SAIC despre direcția viitoare a activităților sale de afaceri din Xinjinag și ia în considerare diferite scenarii.

Economica.net

Noutați dupa tema