Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Taiwanezii de la Foxconn spun că nu sunt interesați de achiziția Nissan, ci doar de cooperare cu niponii

Taiwanezii de la Foxconn spun că nu sunt interesați de achiziția Nissan, ci doar de cooperare cu niponii

Președintele companiei taiwaneze Foxconn a declarat miercuri că scopul companiei este cooperarea cu Nissan, nu achiziție, deoarece viitorul producătorului auto japonez este în echilibru după ce s-a retras de la discuțiile de fuziune cu Honda, scrie Reuters.
Lupta Nissan se află din nou la o răscruce de drumuri, după ce surse au declarat săptămâna trecută că negocierile cu rivalul mai mare Honda pentru a crea producătorul auto nr. 3 din lume, au fost complicate de diferențe tot mai mari.

Acordul ar fi fost cea mai recentă schimbare într-o industrie auto care se confruntă cu o amenințare uriașă din partea BYD din China și alți participanți la vehicule electrice.

Nissan este deschis să colaboreze cu noi parteneri, cum ar fi Foxconn din Taiwan, cel mai mare producător de electronice contractuale din lume și principalul producător de iPhone de la Apple, au declarat săptămâna trecută surse.

Adresându-se reporterilor la sediul corporativ al Foxconn din New Taipei, în afara capitalei Taipei, președintele Young Liu a spus că compania sa nu intenționează să achiziționeze Nissan, dar că va lua în considerare o acțiune dacă este necesar pentru cooperare.

„Achiziționarea acțiunilor sale nu este scopul nostru; scopul nostru este cooperarea”, a adăugat el, în primele comentarii publice ale Foxconn despre discuțiile sale cu Nissan.

Foxconn vorbește, de asemenea, despre cooperarea cu Renault din Franța având în vedere participația companiei în Nissan, a spus Liu. Renault deține 36% din Nissan, inclusiv 18,7% într-un trust francez.

Acțiunile Nissan au scăzut cu peste 8%, în timp ce acțiunile Foxconn au scăzut cu aproximativ 1%. Nissan și Honda urmează să-și publice rezultatele financiare trimestriale joi.

În timp ce Foxconn, cel mai mare producător de electronice contractuale din lume, este cel mai bine cunoscut pentru rolul său de furnizor Apple, are și ambiții în sectorul vehiculelor electrice, deoarece încearcă să își diversifice afacerile.

Liu a spus că Foxconn nu va deveni un „brand” auto și va oferi doar servicii de proiectare și producție comandate

economica.net

Noutați dupa tema