Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Cum arată topul vânzărilor de telefoane în Europa. Samsung este lider în clasamentul general, dar Apple conduce în Germania, iar Xiaomi, pe piața spaniolă

Cum arată topul vânzărilor de telefoane în Europa. Samsung este lider în clasamentul general, dar Apple conduce în Germania, iar Xiaomi, pe piața spaniolă

Europenii au cumpărat anul trecut 136 de milioane de smartphone-uri și 60% dintre ele au fost Samsung și Apple. Trei telefoane din zece au avut preț de listă sub 200 de dolari și tot atâtea au fost de vârf de gamă, cu preț mai mare de 800 de dolari, arată datele companiei de analiză Canalys.

În Europa au crescut cu 5% vânzările de smartphone-uri în 2024, față de 2023, iar Samsung a avut 34% din piață și Apple, 26%. În ultimul trimestru, datorită lansării noilor iPhone-uri, Apple a avut vânzări peste Samsung (cu 1,5 milioane mai multe telefoane). În fiecare an Samsung este lider timp de trei trimestre, iar Apple vinde cel mai bine în ultimele trei luni, fiindcă noul iPhone se lansează în octombrie.
În întreg anul trecut s-au vândut în Europa 46,4 milioane de terminale Samsung, 34,9 milioane de iPhone-uri, 22,2 milioane de smartphone-uri Xiaomi și 8 milioane de telefoane Motorola. Pe locul cinci a fost OPPO, iar primele cinci mărci au avut în total 85% din piața totală, arată datele Canalys, care NU includ Rusia.

Motorola a avut cel mai bun an al său în Europa, cu vânzări ce au crescut cu 26%.

Cei de la Canalys spun că OPPO a avut vânzări foarte bune în România. În toată Europa, OPPO a vândut 4,1 milioane de telefoane, față de 3,7 milioane în 2023. Spania a fost o piață foarte bună, brand-ul ocupând locul patru, cu o cotă de 8%.
Datele pentru OPPO includ și telefoanele OnePlus.

Canalys a publicat și topurile pentru cele mai mari piețe. În Italia, Samsung a avut 32% din piață, iar Apple, 19%, iar în Franța tot Samsung a fost pe primul loc, cu 32%, iar Apple a terminat la patru puncte procentuale, pe doi.

Pe piața spaniolă, Xiaomi a fost pe locul 1, iar Samsung pe doi (29%, respectiv 28%), iar Apple a avut doar 12%. În două piețe foarte mari Apple a vândut mai bine decât Samsung: Germania și Marea Britanie. Dacă în Germania diferența dintre cele două mărci a fost mică, în Regatul Unit a fost uriașă:Apple 52%, Samsung 28%.

În cele mai mari piețe europene s-au vândut bine telefoane ale unor mărci care nu au prins top 5 la nivel european. Spre exemplu, telefoanele Google Pixel au fost în top 5 în Germania și Marea Britanie, HONOR a fost pe locul 4 în Franța și realme a fost pe cinci în Italia.

Per total, dintre cele 136 de milioane de smartphone-uri pe care europenii le-au cumpărat anul trecut, 30% au avut preț de listă de peste 800 dolari și tot 30% cu preț de listă sub 200 dolari.

hotnews.ro

Noutați dupa tema