Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Cel mai mare super-iaht din lume începe să vândă apartamente cu preţuri de începere de 9,5 milioane de euro. Cine a iniţiat proiectul de 500 de milioane de euro

Cel mai mare super-iaht din lume începe să vândă apartamente cu preţuri de începere de 9,5 milioane de euro. Cine a iniţiat proiectul de 500 de milioane de euro

Cu preţuri iniţiale de 9,5 milioane de euro, susţinătorii a ceea ce va deveni cel mai mare super-iaht la nivel mondial, Somnio, oferă spre vânzare 39 de apartamente, pariind pe o cerere puternică pentru segmentul exclusivist al călătoriilor de lux, potrivit Financial Times.
Nava de 220 de metri lungi va fi lansată oficial în 2024 şi le va oferi cumpărătorilor „intimitatea unui iaht privat alături de şansa de a te conecta la o comunitate vibrantă de proprietari care împărtăşesc aceleaşi valori”, spun investitorii proiectului de 500 de milioane de euro.
Somnio va fi cu 40 de metri mai lung decât actualul deţinător al recordului, Azzam, deţinut de familia regală din Abu Dhabi. Proiectul a fost iniţiat de Carl Le Souef, un milionar american care a fondat compania de îngrijire a pielii Private Formula International. El conduce acum Somnio Global, un grup dedicat tehnologiei sustenabile.
Liniile de croazieră au fost forţate să îşi oprească în totalitate operaţiunile în martie 2020 din cauza focarelor de coronavirus, care i-au determinat pe oficialii marilor porturi să refuze accesul navelor sau să le supună la o perioadă obligatorie de carantină.
Carnival, cel mai mare operator de croaziere din lume, a declarat săptămâna trecută că va opera la 50% din capacitate până la finalul actualului exerciţiu financiar (noiembrie 2021), în condiţiile în care compania a raportat pierderi nete de 2 miliarde de dolari în perioada martie-mai.
Totuşi, conform grupului media BOAT International, vânzările de iahturi private au ajuns la un maxim istoric în luna mai, fiind vândute 68 de nave după o creştere stabilă în timpul pandemiei, în condiţiile în care oamenii au căutat noi moduri de a călătorii în ciuda restricţiilor impuse de Covid-19.

Zf.ro

Noutați dupa tema