Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Lucid Motors anunţă lansarea unui automobil cu o autonomie de 830 km, cu 160 km mai mult decât oferă modelul Tesla S

Lucid Motors anunţă lansarea unui automobil cu o autonomie de 830 km, cu 160 km mai mult decât oferă modelul Tesla S

Lucid Motors, startup-ul axat pe vehicule electrice este pe punctul de a lansa prima sa maşină: sedanul Air. Însă cea mai mare provocare constă în a convinge cumpărătorul să mizeze pe un brand nou, netestat, în locul unui producător de vehicule electrice cu experienţă, precum cel mai mare rival al său, Tesla, scrie Business Insider.
Cu toate acestea, există un avantaj cheie pe care Lucid îl poate avea în faţă lui Elon Musk: autonomia. Lucid susţine că ediţia limită Air Dream Edition, primul său vehicul, poate parcurge până la 517 mile cu bateria plină, cu peste 100 de mile mai mult decât modelul Tesla S, care a dominat ani de zile gama vehiculelor electrice.
Un reprezentant al Motor Trend a condus un Air 445 de mile, de la Los Angeles la Bay Area, cu o singură încărcare. La finalul călătoriei, maşina avea o autonomie de 30 de mile rămase, lucru care ar fi fost de neconceput în urmă cu câţiva ani. Călătoria a fost făcută alături de CEO-ul Lucid, Peter Rawlinson, al cărui vehicul identic a arătat 72 de mile rămase, însumând o autonomie totală de 517 mile.
Autonomia este un criteriu esenţial pentru cumpărătorii de vehicule electrice care doresc să facă călătorii lungi şi confortabile, chiar şi în condiţiile-n care, în SUA, infrastructura necesară vehiculelor electrice este încă nedezvoltată. Faptul că Lucid poate produce un vehicul cu o autonomie net superioară concurenţei (deşi la un preţ ridicat) reprezintă un aspect benefic pentru viitorul companiei.
Reprezentatul Motor Trend împreună cu Rawlinson au făcut călătoria într-o pereche de modele Dream Edition Range, pe care Lucid le-a anunţat miercuri că vor fi disponibile pe lângă modelele Dream Edition Performance. Versiunea Performance promite 1.111 cai putere şi atingerea a 100 km/h în 2.5 secunde. Varianta Range, concentrată pe drumuri lungi, va veni la pachet cu 933 de cai putere.
Ambele vehicule pornesc de la 169.000 de dolari, dar Lucid pregăteşte modele mult mai accesibile pentru viitor. Compania intenţionează să lanseze modelul Air până la finalul anului 2021.

Zf.ro

Noutați dupa tema