Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Un scuter german din anii `50 s-a prezentat la sediul RAR din Calea Griviţei

Un scuter german din anii `50 s-a prezentat la sediul RAR din Calea Griviţei

Autovehiculul are vopseaua originală şi este în stare de funcţionare.
Reprezentanţii Registrului Auto Român susţin că scuterul este o legendă a autovehiculeor pe trei roţi.
„La sediul R.A.R. din Calea Grivitei am avut plăcuta surpriză să întâlnim o legendă „micro” a autovehiculeor pe trei roţi, un Messerschmitt KR175. Este prima variantă Kabinenroller (în traducere adaptată - scuter cu cabină - n.r.) a celebrului constructor german de avioane din al Doilea Război Mondial, care şi-a făcut debutul în 1953, urmând ca în 1956 să fie înlocuit cu varianta KR200”, au explicat reprezentanţii RAR pe pagina de Facebook.
Autovehicului inedit poate atinge viteza de 80 km/h.
„Denumirea scuterului vine de la motorul său unicilindru de 175 cmc, în doi timpi, care dezvoltă 11 CP şi un cuplu motor maxim de 12,75 Nm. Are două roţi directoare în faţă şi una singură în spate care face şi tracţiunea, iar după spusele constructorului poate să atingă viteza maximă de 80 km/h. Un detaliu important pentru modelul de faţă este că vopseaua este cea autentică”, au precizat reprezentanţii RAR.

mediafax.ro

Noutați dupa tema