Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

O secţiune „prizată” în orice sezon va dispărea de pe Instagram

O secţiune „prizată” în orice sezon va dispărea de pe Instagram

Instagram face un pas înapoi şi elimină secţiunea de cumpărături.
Iniţial, Instagram a introdus secţiunea de cumpărături în aplicaţie pentru a le permite utilizatorilor să cumpere produsele pe care le văd în fotografii şi videoclipuri. Compania a adăugat chiar şi o nouă filă pe ecranul de pornire, ca o încercare de a împinge aceste caracteristici mai departe.
Acum, Instagram face acum un pas înapoi, deoarece va elimina în curând secţiunea de cumpărături.
Potrivit The Verge, Meta a confirmat că secţiunea de cumpărături dispare din Instagram.
Schimbarea va fi implementată în luna februarie, iar compania spune că "împărtăşirea şi conectarea cu prietenii şi interesele lor" va deveni mai uşoară.
Butonul pentru a crea o nouă postare pe Instagram va fi plasat în centrul barei de tab-uri.
„Începând cu luna februarie, schimbăm navigarea pentru a facilita partajarea şi conectarea cu prietenii şi interesele lor. Bara de navigare din partea de jos a aplicaţiei va avea acum în centru scurtătura pentru crearea de conţinut şi Reel în dreapta. Ca parte a acestei schimbări, secţiunea de cumpărături va fi eliminată. Veţi putea în continuare să vă configuraţi şi să vă administraţi magazinul pe Instagram”, a arătat compania.
Este interesant faptul că Shoppingul a fost introdus împreună cu Reels în timpul pandemiei COVID-19. Instagram a declarat în trecut că, în opinia sa, tot mai mulţi oameni ar fi dispuşi să cumpere online.

mediafax.ro

Noutați dupa tema