Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Germania susţine ideea unui abonament de transport la nivel european

Germania susţine ideea unui abonament de transport la nivel european

Ministrul german al Transporturilor, Volker Wissing, s-a pronunţat în favoarea unui bilet de transport la nivel european, similar cu cel de 49 de euro valabil în toată Germania, care va fi disponibil în curând. "Cred că această chestiune europeană este o idee grozavă; vorbesc deja despre ea cu colegii mei", a declarat Wissing la UdL Digital Talk din Berlin, săptămâna aceasta, când a fost întrebat de ce nu abordează transportul public dintr-o perspectivă europeană, după ce a introdus abonamentul la nivel naţional în Germania. Un bilet de transport în valoare de 49 de euro, valabil pe întreg teritoriul Germaniei, urmează să fie introdus la 1 mai, aşa cum a decis guvernul cancelarului Olaf Scholz în februarie. Aşa-numitul Deutschlandticket va fi disponibil sub formă de abonament lunar şi va fi valabil în majoritatea mijloacelor de transport în comun, trenuri, autobuze şi tramvaie, cu câteva mici excepţii. Wissing, din partea Partidului Liberal Democrat, favorabil mediului de afaceri, a declarat că s-ar bucura de "o soluţie paneuropeană". "Cred că este modern... Avem un sistem astăzi care are o logică în afara ofertei, dar nu şi a nevoilor oamenilor", a spus Wissing. El a mai precizat că Franţa vrea să introducă o ofertă similară, urmând exemplul german. "Îmi pot imagina foarte bine că următorul pas va fi atunci ca aceste bilete să fie recunoscute reciproc", a spus Wissing. mediafax.ro

Noutați dupa tema