Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Maşini mici pentru oameni mari

Maşini mici pentru oameni mari

Când maşinile clasice stau în garaj, fiindcă proprietarii se tem să le conducă pentru ca să nu se deterioreze şi să le scadă valoarea, e bine să existe o rezervă, lucru de care se ocupă o firmă britanică, Little Car Company, scrie The Times. Aceasta construieşte versiuni electrice la scară redusă ale unor vehicule de colecţie, care sunt însă suficient de mari cât să poată fi conduse de posesori, dar prea scumpe să fie lăsate pe mâna copiilor. Little Car Company a pornit la drum cu Baby Bugatti Type 35 şi a continuat cu o versiune de Aston Martin DB5. A trecut apoi la Ferrari, în baza unui acord de licenţă, primul model reinterpretat fiind 250 Testa Rossa, pentru care a folosit planurile originale ale maşinii, construind o ediţie limitată de 299 de exemplare. Versiunile mai mici produse de The Little Car Company nu pot fi folosite pe drumuri publice, dar cumpărătorii se plimbă cu ele pe proprietăţile lor, participă cu ele la curse sau le cumpără ca lucrări de artă şi ca investiţie. Preţurile automobilelor mici încep de la circa 90.000 de euro.

businessmagazin.ro

Noutați dupa tema