Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Cum arată topul celor mai luxoase hoteluri din lume în 2023. Ce branduri prestigioase conduc clasamentul

Cum arată topul celor mai luxoase hoteluri din lume în 2023. Ce branduri prestigioase conduc clasamentul

Luxury Travel Intelligence a publicat lista celor mai luxoase branduri hoteliere pentru 2023. Clasamentul analizează mai multe hoteluri din cadrul unui brand în „folosind peste 100 de „puncte” pentru a evalua „capacitatea unui brand de a livra”, de la etica sa la personal, scrie CNBC.

Brandurile care vor să facă parte din Luxury Travel Intelligence scot din buzunar câte 700 de dolari pe an şi oferă acces la analizele realizate de grup. Cercetarea este independentă şi este finanţată prin abonamente, potrivit site-ului său.

Cum arată topul brandurilor de lux realizat de LTI pentru 2023:

Mandarin Oriental
Oetker Collection
Auberge Resorts Collection
Six Senses
Aman
Belmond
Four Seasons
One&Only
Rocco Forte Hotels
Rosewood
Peninsula
Raffles

Pentru prima dată, Mandarin Oriental a ocupat primul loc, devansând Oetker Collection cu o diferenţă foarte mică, conform rezultatelor.

Oetker Collection operează 12 hoteluri din întreaga lume, inclusiv Le Bristol din Paris, Hotel du Cap-Eden-Roc din Antibes, Franţa, şi The Lanesborough, Londra, potrivit paginii de internet a Oetker Collection.

Auberge Resorts Collection - clasată pe locul al treilea pe listă - operează hoteluri precum Mauna Lani din Hawaii, The Lodge at Blue Sky din Park City, Utah, şi The Vanderbilt din Newport, Rhode Island. Acestea sunt doar trei dintre cele 27 de hoteluri şi resorturi sub marca Auberge.

În 2022, Six Senses s-a clasat pe locul 1, urmat de Mandarin Oriental (pe locul 2) şi Rosewood pe 3).
Luxury Travel Intelligence foloseşte un algoritm pentru a evalua brandurile hoteliere, care are un maxim de 4.663 de puncte, a precizat Crompton.

În acest an, a măsurat 130 de „puncte de contact”, evaluând factori precum mesele din camere, procesul de pre-sosire a oaspeţilor şi implicarea unui brand în social media. Grupul foloseşte un sistem bazat pe puncte pentru a elimina „emotivitatea inevitabilă şi opiniile personale” din clasament.

LTI a evidenţiat, de asemenea, alte mărci despre care a spus că au fost „suficient de bine cotate” pentru a fi monitorizate.

Aceste mărci sunt: 1 Hotels, Alila, Anantara, Anantara, Banyan Tree, Como, Dorchester Collection, Firmdale, Jumeirah, Leela, Oberoi, Park Hyatt, Ritz-Carlton, Shangri-La, Soho House, Red Carnation, St. Regis, Taj, The Luxury Collection şi Viceroy.

În plus, brandurile care au mai puţin de 10 proprietăţi - minimul necesar pentru a face parte din listă - dar care au fost bine cotate sunt: Airelles, Althoff Collection, Bulgari, Capella, Cheval Blanc, Cheval Blanc, JK Place, La Reserve, Maybourne, Montage, Nikki Beach, Pendry, Soneva, Ultima Collection şi Virgin Limited Edition.

businessmagazin.ro

Noutați dupa tema