Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Consumatorii Moldovagaz au achitat 68220 de facturi în valoare totală de 88,87 milioane de lei prin intermediul platformei online de pe site-ul companiei în 2023.

Consumatorii Moldovagaz au achitat 68220 de facturi în valoare totală de 88,87 milioane de lei prin intermediul platformei online de pe site-ul companiei în 2023.

Potrivit serviciului de presă al companiei, anul trecut, 32580 de consumatori au contactat centrul de contact Moldovagaz prin intermediul numărului unic de telefon 1304. Majoritatea covârșitoare a apelurilor - 31548 - au fost efectuate de locuitorii capitalei. În același timp, 16754 consumatori au solicitat să achite facturi, 3858 - să întrebe despre compensații. În legătură cu lipsa facturii de plată au apelat la centru 1436 de persoane, în legătură cu erori în întocmirea acestora - 2036. 2268 de persoane au contactat centrul cu întrebări despre relațiile contractuale, iar 1740 de consumatori au transferat în acest mod citirile contorului. Cu alte întrebări de natură tehnică au sunat 4491 de persoane. În același timp, numărul utilizatorilor serviciului "Cabinetul personal al consumatorului" la sfârșitul anului 2023 a fost de 1 403 persoane, în creștere cu 6 082 de unități pe parcursul anului. Accesând contul lor, utilizatorii pot verifica istoricul consumului de gaze naturale din ultimele 12 luni, precum și soldul contului curent. Alte caracteristici ale cabinetului includ posibilitatea de a transmite de la distanță citirile curente ale contorului, precum și de a descărca și plăti factura online. În plus, consumatorii pot depune o cerere online pentru reînnoirea sau rezilierea unui contract, pot contacta centrul de contact al companiei pentru asistență și pot depune o reclamație. Serviciul este disponibil atât pentru consumatorii casnici, cât și pentru cei non-casnici (persoane juridice). În plus, arhitectura cabinetului permite ca mai multe puncte de consum de gaze naturale să fie legate la un singur cont. Totodată, citirile contorului de gaz pot fi transmise prin intermediul Viber ChatBot. Moldovagaz a implementat și un sistem de asistență pentru clienți bazat pe mesagerul Telegram (https://t.me/MoldovagazSupportBot). Solicitările consumatorilor sunt recepționate non-stop, iar răspunsurile sunt oferite după procesarea lor de către specialiștii companiei de luni până vineri. Începând cu luna august 2021, consumatorii de gaze naturale din capitală se pot adresa la call-centerul "Chișinău-Gaz", la numărul 1305, pentru soluționarea problemelor tehnice și transmiterea citirilor contoarelor. // 05.01.2024 – InfoMarket

Noutați dupa tema