Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

O licitație pentru construcția unui pod rutier peste râul Prut la Ungheni va fi anunțată în România cel târziu la începutul anului 2023.

O licitație pentru construcția unui pod rutier peste râul Prut la Ungheni va fi anunțată în România cel târziu la începutul anului 2023.

Acest lucru a fost anunțat miercuri de către viceprim-ministrul, ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale al Republicii Moldova, Andrei Spînu, în cadrul ședinței de Guvern la Ungheni. El a reamintit că toate documentele pentru construcția acestui pod au fost aprobate anterior. Autoritățile române au informat că, la începutul anului 2023, vor organiza o licitație pentru construcția podului, care ar urma să fie realizat în următorii 3-4 ani. Viceprim-ministrul, ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale al Republicii Moldova a declarat că acest pod rutier va lega infrastructura rutieră moldovenească de cea românească prin intermediul autostrăzii Tîrgu-Mureș-Iași-Ungheni și a drumului național R1 de la Ungheni la Chișinău. Guvernul român va finanța construcția podului și a legăturii rutiere, inclusiv infrastructura relevantă pe teritoriul României. El a spus că, în conformitate cu acordurile încheiate cu partenerii de dezvoltare, proiectul "Drumuri din Moldova IV", în valoare de 300 de milioane de euro, va finanța studiul de fezabilitate pentru construcția autostrăzii Ungheni-Chișinău-Odessa. Anterior, s-a raportat că costul total al proiectului de construcție a podului rutier peste râul Prut la Ungheni este estimat la 40 de milioane de euro. Podul va avea două benzi, iar capacitatea acestuia va fi stabilită în cadrul unui studiu de fezabilitate. Noul pod rutier va reduce cu cel puțin 40 de minute timpul de călătorie spre România prin Ungheni. De la Ungheni până la Iași sunt aproximativ 15 km, iar din cauza lipsei acestui pod, este necesar să se parcurgă 50 km în plus. // 19.10.2022- InfoMarket.

Noutați dupa tema