Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Drumul R34 Hîncești-Leova-Cahul-Giurgiulești, în lungime de 83 km, care este reparat cu fonduri BERD, va fi dat în exploatare la începutul anului 2023.

Drumul R34 Hîncești-Leova-Cahul-Giurgiulești, în lungime de 83 km, care este reparat cu fonduri BERD, va fi dat în exploatare la începutul anului 2023.

Viceprim-ministrul, ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Andrei Spînu, a declarat că a vizitat drumul care urmează să fie reabilitat în drum spre Cahul, unde a avut loc ședința Guvernului. În cadrul discuțiilor cu reprezentanții antreprenorului proiectului - compania turcă OZKA Inșaat A, acesta a lăudat procesul de reabilitare a drumului, care s-a îmbunătățit de la ultima sa vizită din august. Lucrările de reparații sunt împărțite în două secțiuni, iar progresul este de 22% pe secțiunea I (Hîncești-Leova) și 27% pe secțiunea II (Leova-Cantemir). Totodată, Andrei Spînu i-a îndemnat pe constructorii de drumuri să se mobilizeze și să accelereze lucrările, pentru a respecta angajamentul de a da în exploatare 83 km din acest drum la începutul anului 2023. Banii au fost acordați guvernului moldovean sub forma unui împrumut de către Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare. În total, pe segmentul de 83 km al drumului național R34 Hîncești - Leova - Cahul - Giurgiulești, în lungime de 83 de kilometri, va fi reconstruită rețeaua rutieră actuală, vor fi restabilite 9 poduri și 57 de poduri tubulare mici, vor fi construite stații de transport public și va fi restabilit iluminatul stradal în localități. //23.09.2022 - InfoMarket.

Noutați dupa tema