Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Proiectul de modernizare a tronsonului de cale ferată Iași-Chișinău prin electrificarea acestuia și trecerea la ecartament european va fi implementat în 4 ani.

Proiectul de modernizare a tronsonului de cale ferată Iași-Chișinău prin electrificarea acestuia și trecerea la ecartament european va fi implementat în 4 ani.

Declarația a fost făcută de vicepremierul, ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Andrei Spînu, în cadrul unui interviu acordat Deutsche Welle. "Avem un proiect la etapa finală cu Agenția Franceză de Dezvoltare, care a identificat resurse pentru refacerea tronsonului de cale ferată Iași-Chișinău prin electrificarea acestuia și trecerea de la ecartamentul sovietic la cel european. Sau am putea avea un ecartament dublu. Cred că la începutul anului 2023 va fi semnat un acord pentru a începe studiile, proiectarea și construcția în acest sens. Termenul real de implementare a acestui proiect este de 4 ani", a menționat Andrey Spynu. Anterior, s-a raportat că Agenția Franceză de Dezvoltare (AFD) va acorda asistență tehnică și financiară în valoare de peste 60 de milioane de euro pentru modernizarea sectoarelor energetic și feroviar din Moldova. // 14.12.2022 – InfoMarket

Noutați dupa tema