Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

În 10 luni 2024, traficul de pasageri pe aeroportul din Chișinău a totalizat 3 milioane 504 mii 322 persoane și a crescut cu 43,7%, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2023.

În 10 luni 2024, traficul de pasageri pe aeroportul din Chișinău a totalizat 3 milioane 504 mii 322 persoane și a crescut cu 43,7%, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2023.

Potrivit ministerului Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, datele au fost prezentate în cadrul celei de-a 4-a reuniuni a Comitetului mixt privind spațiul aerian comun dintre Uniunea Europeană și Republica Moldova, desfășurată la Chișinău. Totodată, traficul de pasageri al aeroportului din Chișinău în luna octombrie 2024 a totalizat 411 424 pasageri, cu 57,9 la sută mai mult decât în luna octombrie 2023. Totodată, capacitatea de transport a aeronavelor a crescut semnificativ: greutatea maximă la decolare a acestora în luna octombrie 2024 a fost cu 46,4 la sută mai mare decât în anul precedent. Reuniunea a remarcat conectivitatea îmbunătățită și promovarea mai multor zboruri directe între UE și Moldova. „Aceste realizări reflectă viziunea noastră comună a unui sector aviatic modern, eficient și durabil. Vom continua să identificăm noi domenii de cooperare pentru a optimiza integrarea pieței aviatice a țării noastre pe piața europeană”, a declarat secretarul de stat al Ministerului Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Mircea Păscăluță. // 20.11.2024 – InfoMarket

Noutați dupa tema