Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Tarifele UE pe mașinile electrice chinezești, văzute cu neîncredere de Germania. Berlinul se teme de represaliile Beijingului

Tarifele UE pe mașinile electrice chinezești, văzute cu neîncredere de Germania. Berlinul se teme de represaliile Beijingului

Germania urmează să se abţină la votul de luni al statelor membre ale Uniunii Europene privind impunerea de tarife provizorii pentru vehiculele electrice din China, au declarat vineri surse, pentru Reuters, transmite News.ro.
Uniunea Europeană impune tarife provizorii de până la 37,6% pentru vehiculele electrice importate din China, intensificând tensiunile cu Beijingul în cel mai mare conflict comercial al UE de până acum.
Germania se va abţine deoarece investigaţia antisubvenţie continuă şi negocierile între Comisia UE şi guvernul chinez sunt în desfăşurare, au spus sursele.
Producătorii germani de maşini, care îşi vând o treime din maşinile lor pe an în China, sunt îngrijoraţi de măsurile de retorsiune şi se tem de un conflict comercial cu al doilea cel mai important partener comercial al său. Acest prim vot nu este obligatoriu.
În etapa provizorie, Comisia are puterea deplină de a impune tarife şi, deşi consultă membrii UE şi ar trebui să ţină seama de poziţiile acestora.
Aceasta va fi urmată de un vot final la sfârşitul anchetei, când Comisia poate propune taxe definitive, care se aplică în mod normal timp de cinci ani.
Propunerea sa ar putea fi blocată dacă s-ar opune o majoritate calificată a celor 27 de membri ai Uniunii Europene. O majoritate calificată are nevoie de 15 membri ai UE, reprezentând 65% din populaţia UE pentru a fi în favoare.

Hotnews.ro

Noutați dupa tema