Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Criza de Volkswagen: Sindicatul nu acceptă închiderile de fabrici în Germania. Ce propune în schimb

Criza de Volkswagen: Sindicatul nu acceptă închiderile de fabrici în Germania. Ce propune în schimb

Angajaţii Volkswagen s-au oferit să sprijine reducerile de costuri de 1,5 miliarde de euro dacă sunt excluse închiderile de fabrici în Germania, dar au avertizat că producătorul auto se va confrunta cu o bătălie istorică dacă va merge mai departe cu restructurarea drastică.
Propunerea vine cu o zi înaintea celei de-a treia runde de negocieri dificile între angajaţi şi conducere privind reducerile salariale şi închiderile de fabrici în Germania, în condiţiile în care VW, ca şi alţi giganţi industriali germani, este afectat de costurile ridicate şi concurenţa din China, relatează agențiile Reuters și Agerpres.
Sindicatul IG Metall, argumentând că firma vrea să forţeze reduceri de costuri de peste 17 miliarde de euro, a spus că oferta trebuie de asemenea aprobată de acţionari, inclusiv familiile Porsche şi Piech, care controlează Volkswagen.
Într-un memoriu intern consultat de Reuters, directorul de la Resurse Umane al Volkswagen, Gunnar Kilian, a menţionat că decizia sindicatului este salutată de conducerea firmei, dar încă nu pot fi excluse închiderile de fabrici.
„Fiecare sugestie care contribuirea la atingerea obiectivelor noastre ajută. Vom discuta amănunţit joi, în cursul negocierilor, pentru a evalua financiar sugestiile”, a declarat Gunnar Kilian.
De la 1 decembrie ar putea fi declanşate greve la fabricile Volkswagen din Germania
Thorsten Groeger, care conduce negocierile din partea sindicatului IG Metall, a explicat că, în cazul în care conducerea insistă cu închiderile de fabrici, primele în Germania din istoria de 87 de ani a companiei, angajaţii Volkswagen vor intra într-un conflict sever cu firma. De la 1 decembrie ar putea fi declanşate greve la fabricile VW din Germania.
Propunerea sindicatului include şi renunţarea la bonusurile pentru 2025 şi 2026.
Directorii VW spun că nu se aşteptau ca declinul cererii de maşini în Europa să revină după pandemie, provocând companiei producţie excedentară.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley, dar şi camioanele MAN şi Scania.

Hotnews.ro

Noutați dupa tema