Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

La drum cu trenul de lux

La drum cu trenul de lux

Cu toate că în ziua de azi există o mulţime de opţiuni de transport în vacanţă, trenurile sunt în continuare căutate pentru excursii, chiar şi de către cei mai bogaţi dintre călători.

Compania britanică Golden Eagle, de exemplu, îşi plimbă turiştii în a sa „Odisee Caspică” din Georgia (Erevan) până în Kazahstan (Almatî) pe durata a şaisprezece zile, pentru echivalentul a peste 50.000 de euro de persoană, călătorii primind o rezervare la apartamentul imperial, şampanie la sosire, precum şi maşină şi ghid propriu pentru excursii, scrie The Telegraph.
În Canada, se poate rezerva o călătorie la bordul Royal Canadian Pacific, un tren cu vagoane vechi construite între anii 1916 şi 1931 restaurate atent. Pentru a călători cu acest tren, cei interesaţi trebuie să se înscrie pe o listă de aşteptare şi au şi opţiunea de a-l închiria pe tot, dacă nu vor să meargă în excursie cu străini.

Printre trenurile de lux ale lumii se numără şi Seven Stars, al Kyushu Railway Company. În cazul acestuia însă, călătorii nu pot să cumpere direct bilet, ci trebuie să depună o cerere doar în anumite perioade specificate de companie, după care câştigătorii sunt traşi la sorţi. O călătorie cu Seven Stars costă aproximativ echivalentul a 20.000 de euro de persoană şi se desfăşoară în insula japoneză Kyushu.

Pe continentul african, se poate opta pentru un tren de lux al Rovos Rail, cum ar fi cel care străbate câteva ţări, ca Zimbabwe, Zambia, Republica Democrată Congo şi Angola, pe o distanţă de 3.100 de kilometri. Pe traseu se fac excursii la un refugiu pentru elefanţi, o mină de cupru şi cascada Victoria.

businessmagazin.ro

Noutați dupa tema