Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Compania ucraineană ”Automagistral Pivden” va efectua lucrări de construcție a unei șosele de ocolire în Vulcănești.

Compania ucraineană ”Automagistral Pivden” va efectua lucrări de construcție a unei șosele de ocolire în Vulcănești.

Administrația de Stat a Drumurilor a semnat marți un contract cu un antreprenor ucrainean pentru efectuarea lucrărilor de construcție a drumului de frontieră M3 Chișinău-Comrat-Giugiulești-România. Construcția drumului, cu o lungime de peste 8 km, este finanțată cu un împrumut de 21,2 milioane de euro de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD). Proiectul include lucrări de construcție a unui terasament, a trotuarelor, a unui pod și a unui pasaj pentru utilaje agricole, precum și a sistemelor de canalizare și drenaj. La ceremonia de semnare au mai participat ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Lilia Dabija, și Angela Saks, șefa Biroului BERD în Moldova. Lilia Dabija a declarat că studiul de fezabilitate a demonstrat că acest proiect este fezabil. "Cheltuielile rutiere și timpul de deplasare pentru utilizatorii de drumuri din Republica Moldova vor scădea, legătura cu portul Giurgiulești se va îmbunătăți, drumurile locale vor deveni libere de traficul excesiv de greu, iar cetățenii nu vor trebui să suporte zgomotul produs de vehiculele grele de marfă. De asemenea, nivelul de poluare a aerului în oraș va scădea", a declarat ministrul. Liliya Dabija a precizat că firma ucraineană ”Automagistral Pivden” a fost selectată pentru efectuarea lucrărilor în urma unei proceduri de licitație. Compania s-a angajat anterior în reabilitarea altor drumuri din Moldova. Lucrările de construcție sunt planificate să se desfășoare pe parcursul a 3 ani. // 13.06.2023 – InfoMarket

Noutați dupa tema