Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Autoritățile nu intenționează să concesioneze din nou aeroportul din Chișinău, dar caută proiecte de investiții și doresc să atragă cât mai mulți operatori low-cost.

Autoritățile nu intenționează să concesioneze din nou aeroportul din Chișinău, dar caută proiecte de investiții și doresc să atragă cât mai mulți operatori low-cost.

Declarația a fost făcută de ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Lilia Dabija, în cadrul unei intervenții la postul național de radio. "Statul este în căutare de proiecte investiționale. Statul este interesat să atragă cât mai mulți operatori low-cost, inclusiv companii de handling care se ocupă de deservirea la sol a zborurilor, astfel încât aeroportul capitalei să continue să se dezvolte. Ne concentrăm pe investiții, pentru că ele vor crea locuri de muncă, profituri, aici, în Moldova. Aeroportul nostru are o infrastructură, care ne permite să atragem noi operatori, inclusiv companii low-cost. Totuși, vom continua să dezvoltăm și să modernizăm infrastructura, astfel încât serviciile oferite la aeroport să fie competitive", a declarat ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale. Ea a precizat că este posibilă atragerea de noi investiții pentru îmbunătățirea pistei aeroportului din Chișinău, extinderea acesteia, diversificarea serviciilor și atragerea de noi companii de handling. "Este important pentru noi să atragem cât mai mulți operatori, astfel încât cetățenii noștri să poată zbura de la Chișinău în orice parte a lumii la prețuri accesibile", a spus Lilia Dabija. Potrivit ei, planul de dezvoltare a Aeroportului Chișinău este deja elaborat și va fi lansat în curând. //27.06.2023 - InfoMarket.

Noutați dupa tema