Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Danube Logistics intenționează să construiască o nouă dană universală în portul Giurgiulești și să o dea în exploatare în a doua jumătate a anului 2024.

Danube Logistics intenționează să construiască o nouă dană universală în portul Giurgiulești și să o dea în exploatare în a doua jumătate a anului 2024.

Acest lucru a fost anunțat de directorul general al Danube Logistics, Matthias von Tucher, în cadrul vizitei în port, cu ocazia sărbătoririi Zilei Dunării, a delegațiilor Ministerului Infrastructurii și Dezvoltării Regionale și Ministerului Mediului, conduse de ministrele, Liliaa Dabija și Rodica Iordanova, din care au făcut parte consulul general al României la Cahul, Anca Corfu, primarul orașului Giurgiulești, Tatiana Gălățeanu, autorități regionale și locale, investitori din cadrul Port Business Park și alți agenți economici din regiune. Danube Logistics a prezentat ministrului mediului activitățile și măsurile desfășurate de port pentru protecția mediului și menținerea curățeniei apelor fluviului Dunărea și Prutului. Înainte de festivitate, în cadrul unei întâlniri comune cu delegațiile Ministerului Infrastructurii și Dezvoltării Regionale și Ministerului Mediului, conducerea Danube Logistics a subliniat necesitatea extinderii capacităților de transbordare ale portului. A fost subliniat faptul că terminalul existent pentru mărfuri generale este utilizat la capacitate maximă, iar importatorii și exportatorii moldoveni, precum și investitorii parcului de afaceri portuar solicită capacități suplimentare de transbordare. După cum s-a menționat, Danube Logistics intenționează să construiască o nouă dană universală, care va permite intrarea navelor cu un pescaj de până la 7 metri. Se preconizează că noul cheu va fi dat în exploatare în a doua jumătate a anului 2024. Directorul general al Danube Logistics, Matthias von Tucher, a subliniat că, deși Moldova are doar aproximativ 500 de metri de mal al Dunării, din lungimea totală de 2.850 km, activitățile portuare din zonă fac parte din infrastructura vitală a Moldovei, iar compania își dorește ca această activitate să fie eficientă din punct de vedere economic și ecologic. Danube Logistics este investitorul general și operatorul Portului Giurgiulești, principalul port fluvial din Moldova cu acces la mare. Din 2005, Danube Logistics a făcut din Portul Giurgiulești unul dintre cele mai de succes porturi de pe Dunăre, promovând activitățile comerciale ale companiilor moldovenești pe piețele internaționale. Danube Logistics este deținută în totalitate de compania olandeză Danube Logistics Holding BV. Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare este singurul proprietar final al Grupului Danube Logistics. // 03.06.2023 - InfoMarket.

Noutați dupa tema