Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

A fost anunțată o licitație pentru proiectarea și construcția unui pod peste râul Prut între Ungheni (România) și Ungheni (Republica Moldova).

A fost anunțată o licitație pentru proiectarea și construcția unui pod peste râul Prut între Ungheni (România) și Ungheni (Republica Moldova).

Acest lucru a fost anunțat de Primăria Iași, precizând că podul face parte din proiectul autostrăzii A8 și va avea și un punct de trecere a frontierei. Noul pod peste Prut va avea o lungime de 261,20 metri, cu 2 benzi pe sens și trotuare. Lățimea sa va fi de 13 metri în prima fază și va crește cu încă 11,25 metri în faza a doua. Lățimea carosabilului va fi de 8 metri. Punctul de trecere a frontierei va fi dotat cu parcări pentru camioane și autoturisme grele și camere închise pentru inspecția amănunțită a autoturismelor și camioanelor. Proiectul podului de la Ungheni a fost depus de România în cadrul programului Connecting Europe Facility, solicitând pentru cofinanțare 16 milioane 486,6 mii de euro. "Legăm infrastructura dintre România și Republica Moldova și vom reuși să întărim și mai mult legăturile dintre comunitățile noastre", a declarat președintele Consiliului Județean Iași, Costel Alexe. Așa cum InfoMarket a relatat anterior, podul va face parte din autostrada Unirii - A8. Acesta este planificat să fie construit în 2 ani. Acest pod va asigura conectarea rețelei rutiere din Moldova la rețeaua europeană de autostrăzi TEN-T. Anterior s-a anunțat că, costul total al construcției podului este de 33 de milioane de euro. Autoritățile române au anunțat anterior aprobarea unei finanțări europene de 16,5 milioane de euro pentru construcția podului rutier. // 09.08.2023 - InfoMarket.

Noutați dupa tema